Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Boeing 2 binden fazla çalışanını işten çıkaracak
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
ABD merkezli küresel havacılık şirketi Boeing'in, iş gücünü yüzde 10 azaltma planı kapsamında 2 bini…
Roblox, 13 yaşın altındakilere kısıtlamalar getirdi
- Seher Alp
- 21 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Roblox, 13 yaşın altındaki kullanıcıların platformdaki oyunlar ve deneyimler dışında başkalarına mesaj göndermesine izin vermeyeceğini…
Enerji Bakanı: 2024’te 66 milyon varillik yeni rezerv keşfettik
- Seher Alp
- 20 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Enerji Bakanı: 2024'te 66 milyon varillik yeni rezerv keşfettik